W ramach realizacji zadania zakupione zostały niżej wymienione pomoce dydaktyczne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się w tym z dysleksją dyskalkulią - zakupiono mTalent Percepcja wzrokowo - słuchowa. Pakiet ekspert.
pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi , w tym zADHD,ADD, autyzmem - zakupiono m.Talent Autyzm. Mowa czynna od słowa do zdania+M. Talent AutyzmMowa w kontekście społecznym cz. 2.
pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym znacznym i głębokim - zakupiono Magiczny Dywan on EVO.
pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione w cz.IV w pkt.1do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej - zakupiono m.Talent zajęcia logopedyczne - Pakiet ekspert oraz Monitor interaktywny AVTEK Touch Screen 6 Connect 6.
specjalistyczne oprogramowanie do pomocy dydaktycznych lub narzędzi do terapii, wykorzystywanego w TIK - zakupiono Pakiet REW.
komputer stacjonarny lub laptop jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii lub programowania - zakupiono Notebook HP 255 G8.