Szanowni Państwo,
W związku z uwagami przekazanymi przez jednostkę weryfikującą wniosek złożony przez Gminę Kamieniec w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”, informujemy, że w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2021 r. do godz. 15:00 należy złożyć w Urzędzie Gminy Kamieniec potwierdzenie że członek rodziny wskazany w złożonym uprzednio oświadczeniu rzeczywiście pracował w PGR.
Ww. fakt udokumentować można następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
W przypadku braku udokumentowania faktu zatrudnienia w PGR Państwa wniosek (oświadczenie) może zostać zweryfikowane negatywnie, co może się wiązać z odmową przyznania sprzętu.
Dlaczego dokumentów żądamy dopiero teraz?
Zgodnie z zapisami Regulaminu Konkursu, dokument potwierdzający pracę w PGR był załącznikiem nieobligatoryjnym, a jego niezłożenie nie mogło wykluczyć danej osoby z możliwości uzyskania wsparcia. Wszystkie oświadczenia (także te bez m.in. kopii świadectw pracy) zostały przez nas przyjęte i na ich podstawie sporządzony został zbiorczy wniosek.
Sytuacja uległa zmianie po wysłaniu zbiorczego wniosku do jednostki oceniającej. Osoba weryfikująca wniosek wskazała, że fakt zatrudnienia w PGR musi być potwierdzony dokumentem, i to takim, wystawionym przez instytucje organów publicznych.
W związku z powyższym jesteśmy zmuszeni żądać od Państwa dostarczenia dokumentu, który będzie potwierdzał zatrudnienie danej osoby w Państwowym Gospodarstwie Rolnym.
Jeszcze raz podkreślamy, że termin 30 listopada 2021r. godz. 15:00 jest terminem ostatecznym i nieprzekraczalnym na dostarczenie ww. dokumentów.
Osoba do kontaktu:
Anna Barczyńska
tel. 614430707
biuro nr 3