I. Niezbędne wymagania od kandydatów
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
II. Dodatkowe wymagania od kandydatów
- Znajomość przepisów w zakresie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów wykonawczych do ustawy, ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o opłacie skarbowej oraz ustawy o samorządzie gminnym.
- Zdolność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
- Zdolność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
- Predyspozycje osobowościowe tj.: odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole i działania pod presją czasu, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, odporność na stres, sumienność, bezstronność, dyspozycyjność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy kat. B.
III. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku
- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego.
- Nadzorowanie przebiegu procedur planistycznych przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego.
- Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego – prowadzenie postępowań administracyjnych w ww. zakresie.
- Naliczanie opłat związanych ze wzrostem wartości gruntu w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - opłata planistyczna.
- Prowadzenie aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego.
- Przechowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie z nich wypisów oraz wyrysów.
- Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- Współpraca z komisją urbanistyczno-architektoniczną.
- Współpraca z pracownikami w ramach zadań Referatu Inwestycji, Zagospodarowania Przestrzennego i Promocji.
- Przygotowywanie projektów opinii planów ruchu zakładu górniczego.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski w sprawie udzielenia informacji publicznej.
- Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych z zakresem działania stanowiska w programie Legislator.
IV. Warunki pracy
- Stanowisko administracyjno – biurowe.
- Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Kamieniec, 64-061 Kamieniec, ul. 1000- lecia Państwa Polskiego 25, w biurze umieszczonym na parterze.
- Praca jednozmianowa.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca przy sztucznym oświetleniu.
- Zatrudnienie od 1 marca 2025 r.
V. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny.
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata na stanowisko.
- Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
- Kopie świadectw pracy.
- W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzające niepełnosprawność.
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
- Własnoręcznie podpisana informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Dokumenty wymienione w punkcie 1-3 muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem kandydata!
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być opatrzone
klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisem kandydata i datą!
VI. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia 20 grudnia 2024 r. do godz. 15:00 na adres: Urząd Gminy Kamieniec, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 25, 64-061 Kamieniec lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu (biuro nr 14 sekretariat) w godzinach pracy Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Gminy Kamieniec”. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kamieniec.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 61 4430721. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu - do rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
VII. Inne informacje
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Kamieniec. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Kamieniec (biuro nr 14, 16).
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP bip.wokiss.pl/kamieniec/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kamieniec.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Zastrzegamy sobie, że nadesłane oferty nie będą odsyłane.
Kamieniec, dnia 6 grudnia 2024 r.
Wójt Gminy
/-/ Kazimierz Breś
Kwestionariusz kandydata - pobierz
Oświadczenie kandydata - pobierz