Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Kamieniec
logo-mobileGmina Kamieniec

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Dodano: 2019-05-15

Wójt Gminy Kamieniec ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi administracyjnej w Urzędzie Gminy Kamieniec

Wójt Gminy Kamieniec ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi administracyjnej w Urzędzie Gminy Kamieniec
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)

I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Kamieniec
ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 25
64-061 Kamieniec

II. Stanowisko urzędnicze
Stanowisko ds. obsługi administracyjnej

III.  Niezbędne wymagania od kandydatów
1.    Obywatelstwo polskie.
2.    Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
3.    Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
4.    Nieposzlakowana opinia.
5.    Wykształcenie minimum średnie.
6.    Staż pracy minimum 2 lata.
7.    Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
8.    Umiejętność obsługi komputera.

IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów
1.    Odpowiedzialność.
2.    Znajomość regulacji prawnych z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, samorządu gminnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o zdrowiu publicznym, o podmiotach w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych.
3.    Predyspozycje osobowościowe tj.: umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista, odporność na stres, punktualność oraz dokładność.
4.    Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
5.    Prawo jazdy kat. B.
6.    Dyspozycyjność.


V. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku
1)    przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi, wnioski, petycje i zapytania,
2)    prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
3)    organizowanie kontaktów interesantów z Wójtem Gminy, kierowanie do    właściwych referatów i pracowników,
4)    przyjmowanie korespondencji i przesyłek, prowadzenie ewidencji  korespondencji, wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących z Urzędu, rozliczanie się z Urzędem Pocztowym,
5)    prenumerata czasopism,
6)    zamawianie, przechowywanie i nadzór nad pieczęciami urzędowymi, w tym prowadzenie rejestru pieczątek,
7)    prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu, w tym:-
obsługa połączeń telefonicznych,
- obsługa faxu,
- obsługa poczty mailowej,
- odbieranie poczty przychodzącej ze skrzynki ePUAP,
-  zapewnienie zaopatrzenia Urzędu w materiały biurowe, druki, środki czystości, apteczkę oraz zaopatrzenie gabinetu Wójta, w tym prowadzenie magazynu materiałów biurowych i środków czystości,
8)    prowadzenie księgi inwentarzowej,
9)    prowadzenie rejestru delegacji,
10)    prowadzenie rejestru zawartych umów cywilno-prawnych i zleceń,
11)    przyjmowanie ofert i kierowanie ich do komisji przetargowej,
12)    aktualizacja tablic informacyjnych w Urzędzie,
13)    współpraca z kuratorem sądowym w zakresie prac społecznie użytecznych osób skazanych,
14)    obsługa administracyjna Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
15)    koordynacja rezerwacji sali sesyjnej,
16)    przygotowywanie sali sesyjnej na spotkania, szkolenia itp. w ramach działania Referatu,
17)    koordynacja przeprowadzanych badań profilaktycznych, skierowanych do mieszkańców Gminy,
18)    prowadzenie zbioru zarządzeń Wójta,
19)    prowadzenie rejestru upoważnień,
20)    prowadzenie rejestru kontroli Urzędu, w tym rejestracja protokołów kontrolnych,
21)    przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski w sprawie udzielenia informacji publicznej,
22)    prowadzenie kroniki Gminy Kamieniec oraz prowadzenie i gromadzenie rejestru wycinków prasowych,
23)    przygotowywanie projektów  uchwał i zarządzeń związanych z zakresem działania stanowiska.


VI. Wymagane dokumenty
1.    List motywacyjny,
2.    CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3.    Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
5.    Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie.
6.    Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku oraz wymagany staż pracy (np.: kserokopie świadectw pracy, posiadanych uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach).
8.    Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
9.    Własnoręcznie podpisana informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
10.    Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
11.    W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
12.    W przypadku kandydatów obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – kserokopia dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego, określonych w przepisach o służbie cywilnej.
 Kopie złożonych w ofercie dokumentów winny być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisem kandydata i datą.

VII. Warunki pracy
1.    Stanowisko administracyjno – biurowe.
2.    Wymiar czasu pracy: pełny etat.
3.    Miejsce pracy: Urząd Gminy w Kamieńcu,  64-061  Kamieniec, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 25.
4.    Praca jednozmianowa.
5.    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6.    Zatrudnienie od 1 lipca 2019 r.

VIII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 IX. Termin i miejsce składania dokumentów
Oferty należy do 30 maja 2019 r. do godz. 15:00  składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu (biuro nr 11 sekretariat) w godzinach pracy Urzędu lub przesyłać na adres: Urząd Gminy Kamieniec, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 25, 64-061 Kamieniec w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi administracyjnej w Urzędzie Gminy Kamieniec”.


Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Kamieńcu.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 61 4430721.
Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną poinformowani telefonicznie o dalszym etapie naboru.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej bip.wokiss.pl/kamieniec/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kamieniec.

Kamieniec, dnia 15 maj 2019 r.

                                                                                                                                               Wójt Gminy Kamieniec

                                                                                                                                                      /-/ Piotr  Halasz

 

Załączniki:

1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych - pobierz

2. Kwestionariusz kandydata - pobierz

3. Oświadczenie kandydata - pobierz


Transmisje z Sesji Rady Gminy Kamieniec
Płatność kartą
Adoptuj psa
System infromacji przestrzennej
nowy baner
Monitoring jakości powietrza
Gminny zakład komunalny
Mikroporady